Všeobecné obchodné podmienky B2B systému „Zubná karta pre partnerov“
I. Úvodné ustanovenia
1. Tieto všeobecné obchodné podmienky B2B systém „Zubná karta pre partnerov“ ( alej len „B2B systém“), (ďalej len „VOP“) upravujú práva a povinnosti v právnych vzťahoch, ktoré vznikajú medzi spoločnosťou CURADEN Slovakia s.r.o. so sídlom Na V slní 17, 821 05 Bratislava, I O: 35 948 213, zapísanou v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, vložka číslo: 37025/B, oddiel: Sro, na strane prevádzkovateľa (ďalej len „Spoločnosť“) a jej obchodnými partnermi / spolupracujúcimi osobami (ďalej len „Partner/i“), ktorí majú záujem zapojiť sa do B2B systému určeného na vedenie interného elektronického obchodného systému Spoločnosti, zabezpečenie spolupráce a komunikácie Spoločnosti a Partnerov, štatistické spracovanie obchodných údajov Spoloćnosti a Partnerov, ako aj vedenie kontaktých údajov Partnerov v databázach Spoločnosti.
2. B2B systém je elektronický systém, v rámci ktorého sa spracúvajú a uchovávajú relevantné dáta a údaje súvisiace s obchodnou/podnikateľskou spoluprácou Spoločnosti a Partnerov, pričom funguje na princípe elektronickej ymeny dát. Spracúvajú sa v ňom dáta a údaje poskytnuté samotnými Partnermi, ako aj získané z dokumentácie súvisiacej s obchodnou spoluprácou Spoločnosti a Partnerov. B2B systém má viacero funkcionalít / plní viacero funkcií, ako napr. objednávanie/kúpa výrobkov dentálnej starostlivosti a hygieny, a to najmä s označením „CURAPROX“ (ďalej len „Tovar“), dodávanie Tovaru, vedenie účtovného a skladového hospodárstva Spoločnosti, štatistické vyhodnocovanie uskutočnenej obchodnej/podnikateľskej spolupráce, komunikácia a vzájomná interakcia medzi Spoločnosťou a Partnermi, poskytovanie možností využívania/participovania na doplnkových službách/aktivitách/akciách/projektoch Spoločnosti a vzdelávaní v oblasti dentálnej starostlivosti a hygieny a pod., a to prepojením B2B systému na ďalšie platformy/elektronické systémy v rámci elektronickej štruktúry Spoločnosti. Účelom prevádzkovania a využívania B2B systému je zefektívnenie obchodnej/podnikateľskej spolupráce Spoločnosti a Partnerov, zvýšenie jej hospodárnosti, zníženie časovej náročnosti a vznikajúcich nákladov.
3. Tieto VOP tvoria neoddeliteľnú súčasť každého obchodného/zmluvného vzťahu medzi Spoločnosťou a jednotlivými Partnermi uzatváraného/zadávaného prostredníctvom platformy B2B systému. Na platnosť a účinnos od VOP odlišných alebo dodatočných podmienok dohodnutých Spoločnosťou a Partnerom v objednávke/zmluve/po iadavke Partnera akceptovanej Spoločnosťou sa vyžaduje ich písomná forma v relevantnej elektronickej podobe.
4. Partnerom sa v jednotlivých prípadoch rozumie každá osoba, právnická osoba alebo fyzická osoba -
podnikateľ, ktorá je obchodným/zmluvným partnerom Spoločnosti, ktorá prejavila záujem zapojiť sa do B2B systému, platne zaregistrovaná podľa podmienok VOP.
II. Registrácia v B2B systéme
1. Partner, ktorý prejavil záujem zapojiť sa do B2B systému, sa musí zaregistrovať ako klient vyplnením
požadovaných údajov na webovej stránke www.curaproxpartner.sk, a to prostredníctvom elektronického formulára (ďalej len „Registračný formulár“), v ktorom vyplní určené údaje, vrátane osobných údajov, t.j. údaje označené hviezdičkou, ktoré sú povinnými údajmi, ktorých vyplnenie je nevyhnutné pre úspešnú registráciu (ďalej len „Registrácia“). Niektoré údaje v Registračnom formulári môžu byť predvyplnené Spoločnosťou, ktorá ich získala v rámci obchodnej/podnikateľskej spolupráce s príslušným Partnerom pred realizáciou Registrácie. Odoslaním Registračného formuláru Partnerov potvrdzuje správnosť údajov a úplnosť v ňom vyplnených.
2. Registračný formulár môže Partner vyplniť:
2.1. osobne elektronicky na webovej stránke www.curaproxpartner.sk, kde súčasne potvrdí svoj súhlas s VOP,
alebo
2.2. s pomocou/prostredníctvom pracovníka – obchodného zástupcu Spoločnosti (ďalej len „Obchodný zástupca“), ktorému Partner nadiktuje svoje registračné údaje, čím prejaví vôľu získať status Klienta B2B systému a súčasne prejaví svoj súhlas s VOP.
3. Po vyplnení a odoslaní Registračného formulára, doručí Spoločnosť do 24 hodín od odoslania Registračného formulára Partnerovi elektronickou formou akceptáciu/schválenie alebo odmietnutie jeho Registrácie. Žiadny z Partnerov nemá právny nárok na akceptáciu/schválenie jeho Registrácie Spoločnosťou. Registrácia je nevyhnutnou podmienkou získania oprávnenia po/využívať B2B systém. Partner, ktorý riadne vyplnil a odoslal Registračný formulár, potvrdením jeho Registrácie zo strany Spoločnosti získa status klienta B2B systému (ďalej len „Klient“).
4. Každý Klient si môže v B2B systému vytvoriť neobmedzený počet prevádzkarní, v ktorých prevádzkuje svoju podnikateľskú činnosť (ďalej len „Pobočka/y“); sídlo/miesto podnikania Klienta uvedeným v Registračnom formulári sa automaticky stáva Pobočkou. Podmienkou je, že každá Pobočka sa musí nachádzať na území Slovenskej republiky. Zoznam Pobočiek jednotlivých Klientov bude verejne dostupný po zadaní IČO príslušného Klienta.
5. Klient má možnosť určiť ním poverenú fyzickú osobu, ktorá bude/je v jeho mene a na jeho účet oprávnená po/využívať B2B systém (ďalej len „Oprávnená osoba“), a to formou vyplnenia a odoslania formulára na vytvorenie Oprávnenej osoby (ďalej len „Formulár Oprávnenej osoby“) a následného elektronického potvrdenia jej poverenia/oprávnenia Spoločnosti. Klient určuje jednotlivé Oprávnené osoby s pôsobnosťou pre jednotlivé alebo viaceré Pobočky a môže im kedykoľvek poverenie/oprávnenie zrušiť. Všetky úkony Oprávnenej osoby vykonané prostredníctvom B2B systému sa považujú za úkony Klienta, ktorý ju poveril a ktorý za ne nesie plnú zodpovednosť.
6. Každý Klient, ktorý sa riadne zaregistroval a ktorému bola zo strany Spoločnosti registrácia následne
potvrdená, a Oprávnená osoba, ktorej poverenie/oprávnenie príslušný Klient Spoločnosti elektronicky potvrdil, obdrží od Spoločnosti e-mailovú notifikáciu, na základe ktorej si následne vytvorí prihlasovacie heslo slúžiace na prihlasovanie sa do a/alebo po/využívanie B2B systému, na základe ktorého je možné identifikovať Klienta, resp. Oprávnenú osobu.
7. Spoločnosť si vyhradzuje právo odmietnuť, resp. kedykoľvek zrušiť Registráciu ktoréhokoľvek Partnera/ Klienta, ako aj poverenie ktorejkoľvek Oprávnenej osoby príslušného Klienta, a to aj prostredníctvom príslušného Obchodného zástupca. Spoločnosť je rovnako oprávnená kedykoľvek obmedziť a/alebo pozastaviť oprávnenie Klienta a/alebo ním poverených Oprávnených osôb po/využívať B2B systém, resp. jeho jednotlivé funkcionality.
III. Zánik statusu Klienta v B2B systéme
1. Status Klienta vB2B systéme môže zaniknúť:
1.1. vykonaním úkonu Klienta smerujúceho k zániku statusu Klienta, a to:
1.2. prostredníctvom B2B systému;
1.3. zaslaním e-mailu na adresu [email protected] alebo na adresu príslušného Obchodného zástupcu s požiadavkou na zrušenie/zánik statusu Klienta,
1.4. osobne v sídle Spoločnosti alebo poštou zaslaním na adresu sídla Spoločnosti, alebo
1.5. v prípade Klienta fyzickej osoby odvolaním súhlasu so spracúvaním osobných údajov pre účely B 2 B systému podľa VOP zo strany Klienta (odvolaním súhlasu so spracúvaním osobných údajov pre reklamné a marketingové účely podľa VOP status Klienta vB2B systéme nezaniká);
1.6. nesplnením/nespĺňaním podmienok statusu Klienta podľa platných VOP;
1.7. zistenia nepravdivosti údajov uvedených vRegistračnom formulári;
1.8. zánikom/zrušením B2B systému zo strany Spoločnosti.
2. Zánikom statusu Klienta automaticky zanikajú aj statusy všetkým ním poverených Oprávnených
osôb.
3. Zánikom statusu Klienta vB2B systéme nie je dotknuté právo bývalého Klienta opätovne získať status Klienta v B2B systéme splnením podmienok v zmysle platných VOP.
IV. Ochrana osobných údajov
1. Partner, ktorý je fyzickou osobou, a Oprávnená osoba ako dotknuté osoby v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení vyplnením a odoslaním Registračného formulára a/alebo Objednávky udeľujú Spoločnosti dobrovoľné výslovné písomné súhlasy so spracovaním svojich osobných údajov v rozsahu poskytnutom v Registračnom formulári a/alebo Formulári Oprávnenej osoby, a to:
1.1. súhlas pre účely B2B systému „Zubná karta pre partnerov“, vedenie a po/využívanie interného
elektronického obchodného systému Spoločnosti, zabezpečenie spolupráce a komunikácie Spoločnosti
a Partnerov, štatistické spracovanie obchodných údajov Spoločnosti a Partnerov, ako aj vedenie kontaktných údajov Partnerov aOprávnených osôb v databázach Spoločnosti;
1.2. súhlas pre reklamné a marketingové účely - oboznamovanie s aktuálnymi ponukami výrobkov, aktivitami, projektmi a akciami Spoločnosti, ich prezentácie a propagácie, účely uskutočňovania prieskumov trhu, verejnej mienky a spokojnosti dotknutých osôb a ich analytické vyhodnocovanie, vrátane zasielania správ/prezentácií o ponúkaných výrobkoch, projektoch, aktivitách a akciách Spoločnosti, notifikácií a informácií súvisiacich s dentálnou starostlivosťou a hygienou;
pre potreby komunikácie s využitím elektronických prostriedkov a/alebo prostredníctvom poštového styku s dotknutými osobami.
2. Partner, ktorý je fyzickou osobou, a Oprávnená osoba vyjadrujú svoje jednotlivé súhlasy so spracúvaním svojich osobných údajov na účely špecifikované v predchádzajúcom bode VOP formou zakliknutia/zaškrtnutia príslušného políčka o súhlase so spracovaním osobných údajov v rámci Registračného formulára a/alebo Formulára Oprávnenej osoby na webovej stránke www.curaproxpartner.sk alebo prostredníctvom Obchodného zástupcu, ktorý tak učiní pri Registrácii v B2B systéme, a teda na základe pokynu a poverenia/splnomocnenia príslušného Partnera, resp. Oprávnenej osoby, za ich aktívnej súčinnosti a s využitím údajov nadiktovaných dotknutým Partnerom, resp. Oprávnenou osobou.
3. Partner, ktorý je fyzickou osobou, a Oprávnená osoba sú oprávnení kedykoľvek účinne odvolať svoje súhlasy (aj osobitne) so spracovaním osobných údajov podľa VOP oznámením preukázateľne doručeným Spoločnosti v písomnej forme alebo s využitím elektronických prostriedkov.
V. Kúpa Tovaru prostredníctvom B2B systému
1. Každý Klient a Oprávnená osoba, ktorý/á nemá obmedzené a/alebo pozastavené po/využívanie B2B systému na účely kúpy Tovaru, má v rámci B2B systému možnosť zjednodušeným spôsobom objednávať a nakupovať Tovar.
2. Objednávanie Tovaru sa uskutočňuje formou vyplnenia a odoslania elektronickej objednávky Tovaru. Na uzavretie zmluvy o kúpe príslušného Tovaru sa vyžaduje akceptácia/potvrdenie prijatej objednávky Tovaru zo strany Spoločnosti.
3. Jednotlivé podmienky predaja a kúpy Tovaru realizované s využitím B2B systému, vrátane určenia/spôsobu dohody o cene Tovaru, platobné, dodacie a záručné podmienky, sú stanovené a bližšie špecifikované vo Všeobecných obchodných podmienkach pre predaj výrobkov CURAPROX a doplnkových výrobkov a zverejnené na webovej stránke Spoločnosti www.curaproxpartner.sk.
VI. Ďalšie funkcionality B2B systému
1. Klienti môžu v rámci B2B systému po/využívať okrem kúpy Tovaru aj jeho ďalšie funkcionality, ktoré sú/budú spustené/zavedené do praxe/aktívne v príslušnom čase (ďalej len „Funkcionality“).
2. Možnosti a jednotlivé oprávnenia po/využívať Funkcionality jednotlivých Klientov a Oprávnených osôb sú určené Spoločnosťou a aktuálnym nastavením B2B systému.
3. Spoločnosť v rámci jednotlivých Funkcionalít môže Klientom a Oprávneným poskytnúť možnosti využívania/participovania na doplnkových službách/aktivitách/akciách/projektoch Spoločnosti a vzdelávaní v oblasti dentálnej starostlivosti a hygieny a pod., a to prepojením B2B systému na ďalšie platformy/elektronické systémy v rámci elektronickej štruktúry Spoločnosti.
VII. Záverečné ustanovenia
1. V prípade, ak niektoré z ustanovení VOP je alebo bude v úplnosti alebo čiastočne neplatné, neúčinné alebo nevykonateľné, nedotkne sa to platnosti, účinnosti alebo vykonateľnosti ostatných ustanovení VOP. Neplatné, neúčinné alebo nevykonateľné ustanovenie bude nahradené takým platným, účinným alebo vykonateľným ustanovením, ktoré je podľa možnosti čím bližšie hospodárskemu obsahu neplatného, neúčinného alebo nevykonateľného ustanovenia VOP.
2. Zmluvné strany sa zaväzujú, že akékoľvek spory vyplývajúce a/alebo súvisiace s plnením Objednávky sa budú v prvom rade snažiť riešiť zmierom – dohodou.
3. VOP sú neoddeliteľnou súčasťou každého obchodného/zmluvného vzťahu medzi Spoločnosťou a jednotlivými Partnermi uzatváraného/zadávaného prostredníctvom platformy B2B systému. Odoslaním Registračného formulára a/alebo Formulára Oprávnenej osoby (zaškrknutím predmetného políčka) alebo prostredníctvom Obchodného zástupcu, ktorý tak učiní na pokyn na zaškrtnutie predmetného políčka pri Registrácii v B2B systéme, a teda na základe pokynu a poverenia/splnomocnenia príslušného Partnera, resp. Oprávnenej osoby, za ich aktívnej súčinnosti a so zakliknutím políčka výslovne označeného dotknutým Partnerom, resp. Oprávnenou osobou. Klient, resp. Oprávnená osoba potvrdzujú a vyhlasujú, že sa s obsahom VOP oboznámili a súhlasia s nimi a že VOP a ich ustanovenia sa budú vzťahovať na ich vzťahy ako záväzkovo - právne vzťahy zmluvných strán.
4. Spoločnosť si vyhradzuje právo na zmenu a/alebo doplnenie VOP, pričom ním upravené znenie VOP sa stáva
pre Klientov a Oprávnené osoby záväzným okamihom ich zverejnenia na webovej stránke Spoločnosti
www.curaproxpartner.sk .
5. Toto znenie VOP je účinné od 7.10.2024
CURADEN Slovakia s.r.o.